هریس بهشت گمشده
هریس بهشت گمشده
دریغ است ایران که ویران شود. محمد
نوشته شده در تاريخ جمعه 27 دی 1392برچسب:دختر,خوشگل,, توسط محمد عبدالعلی پور |



نظرات شما عزیزان:

سینا
ساعت13:57---30 دی 1392
دخترا همشون بدن

همشهری
ساعت2:36---29 دی 1392
یه پیشنهاد دوستانه تا می تونیم باید دوری کنیم از این جور مسائل باور کنید هیچ شخصی نمیتونه حتی سر سوزنی جای همسر خود مون باشه از همشوووووون بدم میاد وقیح و خدا نشناسن

همشهری
ساعت2:31---29 دی 1392
راستشو بخواید تا حدودی موافقم متاسفانه من خودم شاهد این جور مسائل بودم و جالبش اینکه مزاحمت واسه آقایون متاهل هم ایجاد می کنن و ول کنم نیستم با تمام وقاحتی که دارن به روی خودشونم هم نمیارن
پاسخ:کاملا موافقم


همشهری
ساعت23:19---27 دی 1392
اااااااااا اصلا نم این طوریییی نیست کی گفته توهم زدید شماا پسرا فکر کنم فیلم زیاد میبینید اونم از نوع تخیلیش
پاسخ:دقیقا همین طوری باور کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.
ابزار و قالب وبلاگميهن فاکد جملات په نه په براي وبلاگ

مترجم وبلاگ و وبسايت به 36 زبان زنده دنيا

چت روم